2020-03-17 15:06:00

OBILJEŽEN SVJETSKI DAN PRAVA POTROŠAČA 2020 ONLINE

Obilježavanju Svjetskog dana prava potrošača 2020, pridružili su se učenici naše škole koji su kreativnim uradcima poslali jasnu poruku o potrebi zaštite i poštivanja prava potrošača i svojim aktivnostima ostvarili ishode. Na Natječaj „Kako postati zeleni potrošač" koje je raspisalo MINGO u suradnji s MZO se prijavio Antonio Čović, učenik 2.a razreda pod mentorstvom prof. Nade Ratković. Rad pod nazivom "Zelenije sutra" biti će objavljen u Zborniku školskih radova pod temom Održiva potrošnja.

Izradila Ivana Jenjić, učenica 3. b razreda

Obilježavanju Svjetskog dana prava potrošača (World Consumer Rights Day) online pridružili su se učenici 1.a, 3.b., i 4.b. te su kreativnim interaktivnim uradcima izrađenim u raznim digitalnim alatima i raznim drugim tehnikama poslali jasnu poruku o potrebi zaštite i poštivanja prava potrošača i ostvarili odgojno-obrazovne ishode učenja i očekivanja međupredmetnih tema. 

Radovi: https://issuu.com/nadaratkovic/docs/zelenije_sutra.pptx

Izradili učenici 1.a

Izradile: Marijeta Dotur, Tea Glavinić, Lucija Jakelić, Antea Paleško i Mihaela Samardžić, učenice 3.b

Rad: https://www.powtoon.com/c/btgQXIGX8N0/1/m

Izradio: Tomislav Jurković, učenik 1.g

Izradile: Pava Gulić i Sara Kamber, učenice 4. b 

Na Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu: „Kako postati zeleni potrošač koje je raspisalo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja se prijavio Antonio Čović, učenik 2.a razreda zanimanja ekonomist. pod mentorstvom profesorice Nade Ratković. Učenik je izradio prezentaciju u kojoj je dao svoje mišljenje o aktivnosti koje treba provoditi škola, grad i svatko od nas kako bismo postali odgovorni zeleni potrošači. Rad pod nazivom "Zelenije sutra" je objavljen u Zborniku školskih radova pod temom Održiva potrošnja.

Rad: 

https://issuu.com/nadaratkovic/docs/u_eni_ki_rad-kako_postati_zeleni_potrosac

Prijavom na natječaj i svojim kreativnim radom je želio potaknuti učenike da u svrhu zaštite planeta za sadašnje i buduće generacije razmisle na koji način se može promijeniti način potrošnje tako da se prednost daje proizvodima proizvedenim na održivi način, odnosno onima koji su dobiveni uporabom manje količine resursa i smanjenjem negativnih učinaka na okoliš.

Ishodi učenja:

- navesti deset osnovnih načela ponašanja potrošača

- interpretirati svako pojedino načelo ponašanja potrošača

- uočiti aktualne probleme u zajednici

- objasniti načine zaštite ljudskih prava

- raspravljati u debatama, tribinama i okruglim stolovima o zaštiti ljudskih prava

- vrednovati odnos prema ljudskim pravima  u zajednici

- razvijati suradnički odnos pri radu u grupi

- ostvariti dobru komunikaciju s drugima

- uvažavati mišljenja sugovornika

- uspješno surađivati u različitim situacijama

- kreativno djelovati u različitim područjima učenja


Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića Sinj