Posjet podružnice Centra za odgoj i obrazovanje “Juraj Bonači” u Sinju

Solidarnost i humanost na djelu – spoj teorije i prakse

Po uobičajenoj praksi, i u ovoj školskoj godini 2025./2026., predstavnici učenika naše škole – maturanti 4.a razreda zanimanja ekonomist, u organizaciji i pratnji profesorica Nade Ratković i Ane Mušterić, 11. prosinca posjetili su štićenike Centra za obrazovanje Juraj Bonači – podružnica Sinj. Ovaj susret ostvaren je u sklopu nastavnog predmeta Vježbenička tvrtka te je još jednom potvrdio koliko je dragocjen spoj teorijskih znanja i njihove primjene u stvarnom životu.

U ozračju radosti, veselja i iskrene bliskosti, učenici su svojim prijateljima čestitali Međunarodni dan osoba s invaliditetom, kao i nadolazeće blagdane Božića i Nove godine. Malim znakovima pažnje, toplom riječi i osmijehom pokazali su da su upravo jednostavne geste one koje u blagdansko vrijeme imaju najveću snagu – snagu da razvesele, povežu i oplemene.

Nasmijana lica štićenika i zaposlenika Centra ispunila su prostor posebnom toplinom i uljepšala dan svima prisutnima. Taj trenutak zajedništva još je jednom podsjetio kako humanost ne poznaje prepreke te kako iskrena empatija i poštovanje čine temelj svakog istinskog obrazovanja

Ovim putem iskreno zahvaljujemo na srdačnom i toplom prijemu, osobito voditeljici Petri Samardžić, mag.rehab.educ.i svim djelatnicima Centra, uz želju i radost skorog ponovnog susreta.

Učenici strukovnih zanimanja, zajedno sa svojim profesorima, kontinuirano potvrđuju da stečena znanja i vještine imaju punu vrijednost tek kada se stave u službu zajednice.

Kroz volonterski rad i neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnim aktivnostima korisnika Centra, oni pokazuju da škola ne odgaja samo buduće stručnjake, već i odgovorne, osjetljive i humane ljude.

Ovaj posjet predstavljao je vrijedan primjer spoja teorije i prakse, jer su učenici znanja stečena u okviru nastavnog predmeta Vježbenička tvrtka imali priliku primijeniti u stvarnom životnom okruženju. Kroz planiranje aktivnosti, komunikaciju, organizaciju i timski rad, učenici su razvijali ne samo profesionalne kompetencije, već i socijalne vještine, empatiju i društvenu odgovornost. Upravo ovakva iskustva potvrđuju da se istinsko učenje događa onda kada učionica preraste svoje zidove i postane dio zajednice.

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik

Skip to content