Nagrađeni učenici i mentori naše škole

Gradonačelnik primio nagrađene učenike i njihove mentore s područja Grada Sinja
Danas su u Gradskoj vijećnici Grada Sinja gradonačelnik Miro Bulj i njegov zamjenik Denis Bobeta upriličili svečani prijem za učenike osnovnih i srednjih škola s područja Grada Sinja koji su ostvarili zapažene rezultate na državnim, regionalnim, međužupanijskim i županijskim natjecanjima u školskoj godini 2024./2025., kao i za njihove mentore.
Gradonačelnik je tom prigodom istaknuo kako je znanje najveća vrijednost koju nitko ne može oduzeti te pozvao učenike da svoje znanje i trud ulože u dobrobit zajednice. „Nadam se da će vaši uspjesi biti motivacija i drugim učenicima za još bolji rad i rezultate. Pozivam vas da nakon školovanja ostanete u svom gradu i doprinosite njegovom razvoju“, poručio je gradonačelnik Bulj.
U ime mentora, profesor Stjepan Marković zahvalio je gradonačelniku na prijemu i nagradama, istaknuvši kako ovakva priznanja puno znače jer su rezultat dugotrajnog i predanog rada. „Za ovakve rezultate ključna je kontinuiranost i predanost“, rekao je profesor Marković, poželjevši gradonačelniku puno uspjeha u daljnjem radu.
Nagrađeni učenici i mentori iz naše škole su:

Lana Marić i Dora Erceg (SSŠ bana Josipa Jelačića) – mentor: Stjepan Marković

Anđela Marić (SSŠ bana Josipa Jelačića) – mentorica: Josipa Smoljo

Petra Poljak (SSŠ bana Josipa Jelačića) – mentor: Ivan Hrgović
Učenici su nagrađeni pohvalnicama i novčanim nagradama, dok su mentori primili zahvalnice i novčane nagrade.
Grad Sinj čestita svim učenicima i mentorima na iznimnim rezultatima i doprinosu u promicanju znanja i izvrsnosti.
Čestitke učenicima i mentorima!
Objava na portalima:
Rezultati Nultog kola -Nacionalna kviz Liga 4 – sezona 2025./2026.

Top 25 0. kola NKL 4 – sezone 25/26.

Nova sezona je započela, a Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića Sinj ima čak dvije ekipe: Mozgalice i Kvizolozi, koje su uspješno sudjelovale u nultom kolu Nacionalne kviz lige!
Obje ekipe su se plasirale u top 25 0. kola NKL 4 – sezone 25/26. i pokazale su izvrsno znanje, brzinu i pravi timski duh.
Ponosni smo na naše učenike koji i ove godine dokazuju da su znanje, suradnja i upornost najbolja kombinacija za uspjeh.
Čestitke svim članovima ekipa i mentoru.
Idemo dalje – još jači i spremniji za nova kola!
Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik
Obrazovanje o poduzetništvu 2025.

Jeste li znali? Obrazovanje o poduzetništvu uključeno je u kurikulume 38 europskih obrazovnih sustava, kroz međupredmetni i/ili predmetni pristup.
Kako ova integracija potiče poduzetničke vještine među učenicima saznajte u najnovijem izvješću mreže Eurydice „Entrepreneurship education at school in Europe – 2025“.
Izvješće donosi sveobuhvatan pregled obrazovanja o poduzetništvu u europskim školama – od zakonodavnog okvira i integracije u nastavu do praktičnih iskustava učenika te edukacije nastavnika i ravnatelja škola.
Radionica o mentalnom zdravlju – Učenici 4. razreda medicinske škole
Radionica o mentalnom zdravlju – Učenici 4. razreda medicinske škole
U sklopu obilježavanja Svjetskog dana mentalnog zdravlja, koji se obilježava 10. listopada, učenici četvrtog razreda smjera medicinska sestra / tehničar sudjelovali su u edukativno-iskustvenoj radionici o mentalnom zdravlju. Cilj radionice bio je potaknuti učenike na promišljanje o važnosti brige za sebe, prepoznavanje vlastitih emocija te usvajanje praktičnih tehnika smirivanja i suočavanja sa stresom.
Tijekom radionice učenici su u manjim skupinama obrađivali teme stresa i anksioznosti, reakcija na stres, te su upoznali i primijenili različite tehnike smirivanja, kognitivne tehnike, briga o sebi (self-care) te organizacijske alate. Posebno zanimanje izazvala je “Kutija povjerenja”, u koju su učenici anonimno ubacivali svoja razmišljanja, brige.Na kraju radionice učenici su ispunili kartice za vrednovanje s pitanjem “Što sam danas naučio/la?”, čime su osvijestili vlastita nova znanja i osjećaje nakon sudjelovanja.
Radionica je prošla u ugodnoj i opuštenoj atmosferi, a učenici su istaknuli koliko im ovakvi sadržaji pomažu u nošenju sa svakodnevnim izazovima, školskim obvezama i emocionalnim poteškoćama.





Projekt “Statistika i mi – kroz brojke do razumijevanja “

Projekt “Statistika i mi – kroz brojke do razumijevanja” provodi se u školskoj godini 2025./2026.
Cilj projekta:
- Razviti statističku i digitalnu pismenost kod učenika kroz stvarne, zanimljive i suvremene primjere.
- Potaknuti kritičko razmišljanje o podacima u medijima i društvu.
- Učiti statistiku kroz praksu, istraživanja, natjecanja i digitalne alate.
- Povezati statistiku s drugim predmetima (informatika, geografija, ekonomija, sociologija, hrvatski jezik).
- Stvoriti školsku kulturu koja cijeni podatke, analizu i razumijevanje svijeta kroz brojke.

Aktivnosti:
1.Obilježavanje Europskog i svjetskog dana statistike (20. listopada)
- Tema: Kvalitetna statistika i podaci dostupni svima
- Radionice, istraživanja, digitalni radovi i Padlet-galerija.
2. Statističko natjecanje (siječanj – ožujak)
- Učenici rješavaju zadatke iz praktične statistike (podatkovne situacije, interpretacija grafikona, analiza anketa).
- Kategorije: pojedinačno i timsko natjecanje.
- Cilj: primijeniti znanje statistike u stvarnim kontekstima.
3. Tjedan podataka – “Data Week” (travanj)
- Kratke radionice: “Kako lažu grafovi”, “Fake news u brojkama”, “Statistika u medijima”.
- Interaktivne aktivnosti i mini istraživanja.
4. Statistika u svakodnevnom životu – učenički projektni radovi (svibanj)
- Istraživanja na temu: navike učenika, prehrana, potrošnja, mediji, putovanja, sport, glazba.
- Prezentacija i izložba radova u školi i online.
5. Završna refleksija i digitalna izložba radova (lipanj)
- Padlet ili Genially sa svim aktivnostima.
- Evaluacija i dodjela priznanja za učenike.
Ishodi učenja:
Učenici će:
- razumjeti i primijeniti osnovne pojmove statistike,
- analizirati i interpretirati podatke u stvarnim situacijama,
- koristiti digitalne alate za obradu i prikaz podataka,
- prepoznati važnost statističke pismenosti za osobni i društveni razvoj,
- razvijati suradnički i istraživački pristup učenju.
- Očekivani rezultati:
Očekivani rezultati:
- povećan interes učenika za statistiku,
- jačanje kritičkog odnosa prema informacijama i podacima,
- stvaranje digitalne zbirke radova (Padlet, e-knjiga, izložba),
- sudjelovanje učenika u školskim i vanškolskim aktivnostima,
- promicanje statističke pismenosti kao životne vještine.
Završne napomene:
Prva aktivnost – Obilježavanje Europskog i svjetskog dana statistike – uspješno je provedena u listopadu 2025. i bila je uvod u cjelogodišnji projekt “Statistika i mi – kroz brojke do razumijevanja”, koji će se nastaviti nizom radionica, istraživanja i natjecanja tijekom školske godine.
Aktivnost 1. Obilježavanje Europskog i svjetskog dana statistike
Tema: Kvalitetna statistika i podaci dostupni svima – za društvo koje razumije, koristi i vjeruje u podatke

Uvod
Dana 20. listopada obilježava se Europski i svjetski dan statistike, dan koji nas podsjeća koliko su pouzdani i dostupni podaci važni za razumijevanje svijeta oko nas.
Učenici 2.a, 3.a i 3.m razreda, zanimanja ekonomist i turističko-hotelijerski komercijalist, zajedno sa svojom nastavnicom iz Statistike, Nadom Ratković, prof. savjetnicom, ove su godine kroz niz aktivnosti promišljali o temi „Kvalitetna statistika i podaci dostupni svima“, povezujući statističku i digitalnu pismenost te razvijajući svijest o tome kako se brojke i informacije pretvaraju u znanje.

Kada im je postavljeno pitanje žele li sudjelovati u projektu, učenici su jednoglasno odgovorili: „Rekli ste: da.“
Taj jednostavan odgovor postao je poticaj za stvaranje, istraživanje i promišljanje o ulozi statistike u svakodnevnom životu te o važnosti točnih i dostupnih informacija u modernom društvu.

Cilj aktivnosti
Cilj obilježavanja je:
- razvijati svijest o važnosti kvalitetnih i dostupnih podataka u svakodnevnom životu,
- poticati učenike na kritičko razmišljanje i odgovorno korištenje informacija,
- povezati statističku pismenost s digitalnim kompetencijama kroz praktične zadatke,
- razumjeti kako podatke pretvaramo u znanje i kako se njima može doprinositi društvenom napretku.
Ishodi učenja
Učenici su:
- razumjeli pojam kvalitetnog podatka i naučili razlikovati točne, relevantne i pouzdane izvore,
- uočili važnost statistike u svakodnevnim odlukama i donošenju zaključaka temeljenih na činjenicama,
- razvili sposobnost analize, interpretacije i vizualnog prikaza podataka,
- koristili digitalne alate i osnovne elemente programiranja (Excel, Google Sheets, Scratch, Python, Canva, Genially) u prikazu informacija,
- izrazili vlastite ideje o statističkoj pismenosti kroz digitalne i likovne radove,
- surađivali u timu, dijelili ideje i prezentirali rezultate javno putem Padlet platforme.
Statistika kao jezik stvarnosti
Učenici su raspravljali o tome što znači podatak i kada on postaje statistika.
Postavljali su pitanja poput:
- Kako znamo da su podaci pouzdani?
- Mogu li nas brojke ponekad zavarati?
- Zašto su kvalitetni podaci važni za društvo?
Kroz razgovor i analizu stvarnih primjera iz medija, društvenih mreža i školskog života, učenici su shvatili da statistika nije samo skup brojeva, nego priča o ljudima, zajednici i društvenim promjenama. Usvojili su da loši ili netočni podaci mogu dovesti do pogrešnih zaključaka, dok kvalitetna statistika pomaže u donošenju boljih odluka i izgradnji povjerenja u institucije i informacije koje nas svakodnevno okružuju.
„Statistika je most između podataka i stvarnosti.“ — zajednička poruka učenika
Digitalna radionica: „Podaci koji govore“
Učenici su radili u manjim timovima te su kroz digitalne alate poput Excela, Google Sheetsa, Scratcha, Pythona, Canve i Geniallyja analizirali i vizualizirali različite skupove podataka – od školskih tema i interesa učenika do globalnih pokazatelja.
Kroz kreativne zadatke izradili su grafikone, infografike i digitalne plakate, prikazujući poruku da su kvalitetni podaci temelj povjerenja i da bi trebali biti dostupni svima.
Na taj su način učenici razvijali vještine kritičkog mišljenja, analize i digitalne pismenosti, učeći kako se kodiranje, programiranje i prikaz podataka mogu spojiti u razumljivu i zanimljivu priču.

Učenici 3.a razred Učenici 3.m razred
Aktivnosti
U uvodnom dijelu učenici su raspravljali o pojmovima podatak, informacija i statistika, te su propitivali njihovu vjerodostojnost i ulogu u medijima i društvenim mrežama.
Zatim su u manjim skupinama analizirali različite primjere i izrađivali vlastite prikaze kroz digitalne alate. Svoje su radove objedinili u digitalnoj galeriji na Padletu:
Pogledajte radove učenika: Digitalna galerija
Pogledajte radove učenika – Padlet
https://padlet.com/nada_ratkovic1/kvalitetna-statistika-i-podaci-dostupni-svima-ar9ef4uihxemgaj
Na digitalnoj ploči Padlet se mogu vidjeti njihovi digitalni plakati, infografike, kodirani prikazi i kratke refleksije o značenju kvalitetnih podataka i važnosti statističke pismenosti.
Galerija pokazuje raznolikost pristupa – od ozbiljnih analitičkih radova do kreativnih i humorističnih prikaza – ali svi dijele istu misao: „Statistika je most između podataka i stvarnosti.“

Radovi učenika
Refleksija učenika
U refleksiji nakon aktivnosti, učenici su istaknuli da su kroz ovaj projekt naučili postavljati pitanja i tražiti izvore, više razumjeti podatke koje svakodnevno vide u medijima, kritički promišljati o brojkama i statistikama, te povezati teorijsko znanje s praksom. Shvatili su i važnost transparentnosti i točnosti podataka u javnom prostoru, kao i odgovornost pojedinca u njihovu korištenju i prenošenju.

Neki su učenici zaključili:
„Brojevi sami po sebi ne znače ništa, ako ih ne znamo razumjeti.“
„Podaci su moćni kada su točni, razumljivi i dijeljeni sa svima.“
„Statistika nas uči gledati svijet očima razumijevanja, a ne pretpostavki.“

Zaključak
Učenici su kroz projekt Kvalitetna statistika i podaci dostupni svima pokazali kako statistička i digitalna pismenost zajedno grade društvo koje razumije, koristi i vjeruje u podatke. Kroz suradnju, istraživanje i kreativnost razvijali su vještine koje su ključne za život u digitalnom dobu – kritičko mišljenje, analitičnost, odgovornost i komunikaciju.
Zahvaljujemo učenicima i nastavnici Nadi Ratković, prof. savjetnici, na predanosti i entuzijazmu u realizaciji aktivnosti.
Njihovi su radovi dokaz da se statistika može učiti s razumijevanjem, kreativnošću i užitkom, a ne samo kroz brojeve.
Projekt je pokazao da kvalitetni i dostupni podaci čine temelj informiranog, odgovornog i demokratskog društva – društva koje zna prepoznati vrijednost znanja i pouzdanih informacija.
Organizator događaja: Nada Ratković, prof. savjetnik

Autorica: Nada Ratković, prof. savjetnik
Obilježen Dan kruha

U petak 17.10. u našoj školi je obilježen Dan kruha. Nastavili smo sa svojim humanitarnim djelovanjem u tom danu. Naši maturanti pripremili su slastice, peciva, kruh, uštipke…koje su ostali učenici i profesori simbolično „kupovali“ ostavljajući novac od marende za sirotište Mali dom u Africi s kojim smo se povezali 2018. preko sinjskih volontera koji su i osobno nosili naše donacije.



Sretni smo što ćemo i ove godine mnogima omogućiti obrok i priliku za opismenjavanje.
Hvala svima koji su sudjelovali u ovom humanom djelu bilo kupovinom ili pripremanjem zalogaja dobrote.
Autorica: Helena Balajić
Dan ružičaste vrpce u znaku zajedništva i podrške
Dan ružičaste vrpce u znaku zajedništva i podrške
Povodom Dana ružičaste vrpce, koji se obilježava u listopadu, u znak podrške ženama oboljelima i liječenima od raka dojke, našu školu posjetile su članice Kluba žena Sinj liječenih od raka dojke.

U ugodnoj i emotivnoj atmosferi, učenice trećeg razreda smjer kozmetičar i frizer, pokazale su svoje znanje i vještine, pruživši dragim gošćama njegu lica i ruku te masažu vlasišta, šišanje i uređivanje frizure. Ovi mali znakovi pažnje izmamili su osmijehe i stvorili trenutke opuštanja i ljepote, podsjetivši sve prisutne na važnost brige o sebi – i iznutra i izvana. Uz druženje i zakusku, razgovor i razmjenu iskustava, događaj je imao snažnu poruku o snazi, solidarnosti i važnosti podrške u borbi protiv raka dojke.
Zahvaljujemo našim dragim gošćama na posjeti, hrabrosti i inspiraciji koju su podijelile s nama, a našim učenicama i profesorima na trudu, empatiji i velikom srcu koje su unijeli u ovaj poseban dan.
Posebno smo ponosni na naše profesorice, koje su sudjelovale u Race for the Cure u Splitu 5.listopada. Ova utrka/šetnja je najveći sportski događaj za zdravlje žena. Pomaže humanitarnim organizacijama koje se bore protiv raka, te bolnicama da prikupe sredstva i podignu svijest o karcinomu. Time su još jednom pokazale da je briga o zdravlju, solidarnost i zajedništvo nešto što živimo i prenosimo svojim učenicima svakoga dana.
Napisale: Jelena Poljak i Željka Vuko







Radionica o higijeni ruku – „Šljokice kao mikroorganizmi“
Radionica o higijeni ruku – „Šljokice kao mikroorganizmi“
Učenici 3. razreda, smjera medicinska sestra/tehničar, zajedno sa nastavnicama (Božena Armanda i Miranda Lupi-Ferandin) sudjelovali su u radionici posvećenoj važnosti pravilne higijene ruku. Na zanimljiv i kreativan način ponovili su postupak pranja i dezinfekcije ruku, a kroz praktičnu aktivnost koristili su šljokice kao simbol mikroorganizama kako bi vizualno prikazali njihovo zadržavanje na koži te važnost temeljitog pranja.
Tijekom radionice učenici su izrađivali PowerPoint prezentacije i plakate na temu higijene ruku, promicali važnost pravilne tehnike te prepoznali povezanost higijene s prevencijom širenja infekcija.
Pogledali su zanimljiv video „Ples ruku“ koji predstavlja Svjetska zdravstvena organizacija. Na kraju su kroz Kahoot kviz i listić s pitanjem „Što ste danas naučili?“ vrednovali svoje znanje i iskustvo, ističući kako je pravilna higijena ruku jednostavna, ali ključna mjera očuvanja zdravlja.
Radionica je provedena u sklopu nastavne jedinice iz predmeta Zdravstvena njega uz obilježavanje Svjetskog dana pranja ruku.













eTwinning godišnja konferencija: Celebrating what unites us

Godišnja eTwinning konferencija za 2025. godinu održat će se od 23. do 25. listopada. Učitelji, škole i dionici u obrazovanju iz cijele Europe okupit će se kako bi promišljali o tome kako obrazovanje može poticati aktivno građanstvo, demokraciju i zajedničke vrijednosti.
Također će se dodijeliti nagrade pobjednicima europskih eTwinning nagrada za 2025. godinu, čuti njihove priče i predstaviti novu temu eTwinninga za 2025./26. godinu – Vještine za život.
Pridružite se putem interneta i pratite prijenos plenarnih sjednica uživo:
Visit the event website for the full programme.

Scientix® s ponosom podržava godišnju eTwinning konferenciju 2025., koja će okupiti učitelje, škole i dionike u obrazovanju iz cijele Europe kako bi zajedno proslavili i istražili načine na koje obrazovanje može poticati aktivno građanstvo, demokratsko sudjelovanje i zajedničke vrijednosti. Na konferenciji će biti dodijeljene nagrade pobjednicima europskih eTwinning nagrada za 2025. godinu te će se predstaviti njihovi projekti i iskustva.
Ovogodišnji događaj također će predstaviti novu eTwinning temu za 2025./26. godinu – “Skills for Life”– „Vještine za život“, s naglaskom na ključne vještine koje pomažu mladima da napreduju – od matematike i znanosti do pismenosti, digitalnih i građanskih vještina.

Check the event website for the full conference programme and links to watch the live streaming.
Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik
Medijska pismenost i digitalni građani

Mreža za razvoj digitalne pismenosti (Telecentar, ODRAZ, Sveučilište Algebra Bernays, Udruga hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja i Hrvatska udruga poslodavaca), u suradnji s Agencijom za elektroničke medije i Nacionalnom koalicijom za digitalne vještine i radna mjesta te uz potporu European Citizen Action Service, organizira konferenciju Medijska pismenost i digitalni građani. Konferencija će se održati na Sveučilištu Algebra Bernays, 28. listopada 2025., od 9:00 do 15:00 sati. Sudionici će dobiti potvrdu o sudjelovanju, a osiguran je i besplatni ručak. Program obuhvaća stručna predavanja, rasprave i praktične radionice. Događaj je namijenjen ravnateljima i nastavnicima srednjih škola, nastavnicima visokih učilišta, predstavnicima organizacija civilnog društva te znanstvenicima koji se bave medijskim komunikacijama i iskustvenim projektnim učenjem. Poseban naglasak stavlja se na razvoj medijskog stvaralaštva i njegovo uvođenje u školske i sveučilišne kurikulume, kao i programe neformalnog obrazovanja.
Zbog ograničenog broja mjesta, molimo da se prijavite čim prije. Program i prijavni obrazac dostupni su na stranici konferencije: https://digcomp.info/medijska-pismenost-i-digitalni-gradani/.
Konferencija o digitalnoj transformaciji obrazovanja
28. 10. 2025.
Sveučilište Algebra Bernays – Dvorana Steve Jobs i AV Studio
Gradišćanska 24, Zagreb
Konferencija donosi stručna predavanja, rasprave i praktične radionice, a namijenjena je ravnateljima i nastavnicima srednjih škola, nastavnicima visokoškolskih ustanova, organizacijama civilnog društva, znanstvenicima i kreatorima javnih politika koji se bave medijskim komunikacijama i iskustvenim projektnim učenjem. Fokus konferencije je na razvoju medijskog stvaralaštva i njegovom uvođenju u školske i sveučilišne kurikulume, kao i neformalno obrazovanje.
PROGRAM KONFERENCIJE
Moderator: Žarko Čižmar – Izvršni direktor u Telecentru
9:00 – 9:30
Kava dobrodošlice
9:30 – 10:00
Održivi razvoj i neprofitne medijske kampanje
Na predavanju će se predstaviti UN ciljevi održivog razvoja i kroz primjere kampanja pokazati kako se strateška medijska komunikacija može koristiti za pokretanje društveno korisnih akcija i mobiliziranje zajednice.
Predavač: Igor Mladinović – Direktor u HEARTH thinking&doing
10:00 – 10:30
Obrazovni medijski sadržaji i generativna umjetna inteligencija
Predavanje donosi pregled trendova u produkciji obrazovnih medijskih sadržaja i upotrebi generativne umjetne inteligencije u e-učenju, uključujući alate, metodologije i primjere dobre prakse u digitalnoj industriji.
Predavačica: Klara Čičin-Šain – Group Product Education Manager u Infobipu
10:30 – 11:30
Radionica istraživanja o medijskoj pismenosti
Radionica predstavlja participativne pristupe u kvantitativnim i kvalitativnim istraživanjima te vodi sudionike kroz planiranje i provedbu istraživačkih intervjua. Polaznici će timski izraditi pitanja za polustrukturirane intervjue s dionicima razvoja medijske pismenosti, koje će nakon pauze snimiti na radionici produkcije podcasta.
Voditelji radionice: Magdalena Makar – Stručna suradnica u ODRAZ-u i Antun Palanović – Predavač na Sveučilištu Algebra Bernays
11:30 – 12:00
Pauza za kavu
12:00 – 14:00
Radionica audiovizualne produkcije podcasta
Polaznici će sudjelovati u oblikovanju slike i zvuka za intervjue sa znanstvenicima, nastavnicima, novinarima i aktivistima civilnog društva. Razgovarat ćemo o medijskoj pismenosti i kreativnim komunikacijama, o tome kako umjetna inteligencija mijenja kreativne i kulturne industrije, o kritičkom mišljenju i fact-checkingu te ulozi emocionalne inteligencije u razumijevanju stereotipa, informacija i dezinformacija.
Voditelj podcasta: Ilija Jandrić
Oblikovanje zvuka: Dubravko Kuhta (Onak kreativni studio) i Lucija Petrović (Škola za grafiku, dizajn i medijsku produkciju) | Oblikovanje videa: Ivan Fran Prižmić (Infobip) i Ivan Lovro Guljelmović (Boom Bush Boo)
Sugovornici:
Mislav Balković – Rektor Sveučilišta Algebra Bernays i Predsjednik Hrvatske udruge poslodavaca
14:00 – 14:15
Predstavljanje kampanje za razvoj medijske pismenosti
Kampanja “Kužiš buraz” obuhvaća istraživanje o medijskoj pismenosti i kreativnim komunikacijama, radionice digitalnog pripovijedanja, konferenciju o digitalnoj transformaciji obrazovanja, okrugli stol o generativnoj umjetnoj inteligenciji u sveučilišnom obrazovanju te izradu i distribuciju promotivnog filma, podcasta i audio oglasa na društvenim mrežama i podcast platformama.
Autori kampanje: Ivan Fran Prižmić (Infobip), Ivan Lovro Guljelmović (Boom Bush Boo) i Žarko Čižmar (Telecentar)
14:15 – 15:00
Radni ručak i dogovori o projektnoj suradnji

Ovaj projekt financira European Citizen Action Service (ECAS) u okviru projekta EURECA 2025, koji sufinancira Europska unija. Izneseni stavovi i mišljenja su, međutim, isključivo stavovi autora i ne odražavaju nužno stavove Europske unije ili ECAS-a. Ni Europska unija ni ECAS ne mogu se smatrati odgovornima za njih.
