Obilježavanje Dana bolesnika

Obilježavanje Dana bolesnika

Učenici trećeg razreda naše škole, smjera medicinska sestra/tehničar, obilježili su Dan bolesnika, 11. veljače, na poseban način. Učenici su, u suradnji s nastavnicama, Boženom Armandom i Mirandom Lupi-Ferandin pripremili i podijelili lijepe i motivirajuće poruke pacijentima U KBC-u Split. Ove poruke, ispunjene riječima ohrabrenja i podrške, bile su mali znak pažnje koji je pacijentima uljepšao dan. Iako su učenici željeli zabilježiti ovaj lijepi trenutak, zbog poštovanja privatnosti pacijenata i bolničkih pravila, nisu fotografirali bolesnike.  Ova akcija imala je cilj podići moral bolesnicima i pokazati im da nisu sami, te je izazvala pozitivne reakcije među pacijentima i zdravstvenim osobljem.

Projekt “Nacionalna kviz liga (NKL)” 2024./2025. (2.faza)

Ova slika ima prazan alt atribut ; naziv datoteke je 484490526_1177380430841080_6793494441238058970_n-1024x1024.jpg

Raspored natjecanja u 2025. god

U novoj 2025. godini nastavljamo s natjecanjima za sljedeća kola natjecanja prema rasporedu:

Nastavak NKL-a i sljedeća kola održat će se:

4. kolo – 16. siječnja (Četvrtak)

5. kolo – 30. siječnja (Četvrtak)

6. kolo – 13. veljače. (Četvrtak)

 Vremenik završnih kola, finalno natjecanje

Posljednja dva kola regularnog dijela su prema utvrđenom redoslijedu:

– 7. kolo – 6. ožujka

– 8. kolo – 13. ožujka

Tablica nakon 7. kola.

Finalni vikend održat će se 28. i 29. ožujka u Šibeniku.

Precizne upute oko organizacije i hodograma finalnog natjecanja bit će proslijeđene pravovremeno svim finalistima.

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik

Međuškolski i međužupanijski projekt “Kultura i ekonomija moje županije”

I ove školske godine Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića Sinj nastavlja s međuškolskim i međužupanijskim projektom pod nazivom “Kultura i ekonomija moje županije”.

Cilj projekta je upoznati vršnjake iz srodnih strukovnih škola te im predstaviti kulturna i ekonomska obilježja svoje županije. Ovim projektom želimo razvijati suradnju strukovnih škola na međužupanijskoj razini te jačati digitalne i strukovne kompetencije.

Nositelji projekta u našoj školi je nastavnica Nada Ratković.

Naši projektni partneri su: Komercijalno-trgovačka škola Split (nositelj projekta Marija Istenić, prof. savjetnca,  Ivana Čota i Vanda Parunov), Srednja škola Biograd na moru (nositelj projekta: Davorka Demo, prof. izvrsna savjetnca i Kornelija Peraić, prof. mentorica) i Ekonomska i trgovačka škola Dubrovnik (nositelj projekta: Anita Grbić, prof. izvrsna savjetnica).

Surađujući na različitim aktivnostima učenici će se baviti gospodarskim temama i učiti o povijesnim, kulturnim i prije svega ekonomskim obilježjima svoga kraja.

Naglasak je na sljedećim aktivnostima:

  • istraživanje i predstavljanje zanimljivosti s kulturnog i gospodarskog stajališta u svojoj regiji
  • rad na različitim ekonomskim temama
  • rad u grupama na kulturnim i gospodarskim aktivnostima zajedničkim za sve škole sudionice
  • otkrivanje, istraživanje ​​i stvaranje digitalnih materijala
  • dijeljenje iskustva i razmjena uradaka
  • suradnja tijekom uzastopnih aktivnosti i video poziva tijekom kojih učenici mogu komunicirati, razmjenjivati iskustva i svoje uratke
  • izrada kviza znanja
  • rad učenika na zajedničkoj knjizi koristeći različite online alate

Suradnjom na projektu učenici će razmjenjivati iskustva s učenicima drugih strukovnih škola na međužupanijskoj razini, razvijati kritičko mišljenje, kreativnost, inovativnost, međusobnu komunikaciju, suradnju, timski rad i osjećaj odgovornosti.​ Učenici će razvijati i druge vještine poput medijskih, komunikacijskih, prezentacijskih, poduzetničkih, socijalnih i digitalnih što je i cilj projektne nastave. Učenici i nastavnici škola sudionica će se povezati, podijeliti iskustva i zajedno razvijati pozitivno radno okruženje. Imati će priliku otkrivati, istraživati ​​i stvarati digitalne materijale, djeleći iskustva i razmjenjujući svoje uratke. Zajednički će učiti i provoditi planirane projektne aktivnosti.

Dana 21. veljače 2025. u 19 h preko ZOOM aplikacije održan je zajednički sastanak na kojem su dogovarane daljnje aktivnosti vezane za projekt, rokovi u kojima se aktivnosti trebaju odraditi, a dogovorili smo i sljedeći zoom sastanak s našim učenicima.

Topic: KULTURA I EKONOMIJA MOJE ŽUPANIJE
Time: Feb 21, 2025 07:00 PM Sarajevo, Skopje, Zagreb
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/76825432456?pwd=X143W4Ix7dFTrqzZ4tWHwsnb4WbvQw.1
Meeting ID: 768 2543 2456
Passcode: X2KXc1

Iznimno se radujemo daljnjoj zajedničkoj suradnji.

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnica

Dan Sigurnijeg Interneta (DSI) 2025

Ove godine obilježavamo Dan sigurnijeg interneta pod sloganom „Digitalna odgovornost: Uloga modernih alata u sigurnosti djece“. 

U sklopu obilježavanja Dana sigurnijeg interneta 2025., proveden je niz aktivnosti koje su imale za cilj podizanje svijesti mladih o digitalnim prijetnjama i važnosti sigurnosti na internetu. Tema radionice bila je Ljubav ili ne?, a naglasak je stavljen na pojave sextinga i sextortiona, koje postaju sve češće među mladima. Iako digitalna komunikacija nudi brojne prednosti, ona također nosi ozbiljne rizike, koji mogu imati dugoročne posljedice na mentalno zdravlje i sigurnost mladih ljudi. Radionica je učenicima srednjih škola pružila alate za prepoznavanje tih rizika i razvijanje sigurnijih online navika.

Cilj radionice bio je osvježiti svijest učenika o rizicima dijeljenja intimnog sadržaja online, potaknuti kritičko razmišljanje i promovirati sigurno ponašanje u digitalnom prostoru. Aktivnosti su uključivale interaktivne prezentacije, diskusije, evaluacijski upitnik, a učenici su također pratili online konferenciju, izradili digitalne uratke, infografike, prezentacije te snimili videa. Na kraju radionice, svi su sudjelovali u online kvizu. Rezultati Mentimetra pokazali su da su učenici svjesni problema, ali im nedostaju konkretni alati za zaštitu. Zaključci ukazuju na potrebu za kontinuiranim obrazovanjem i jačanjem medijske pismenosti.

Radionica Ljubav ili ne?

Radionica Ljubav ili ne? usmjerena je na podizanje svijesti o digitalnoj sigurnosti, s posebnim naglaskom na problematiku sextinga i sextortiona. Učenici su sudjelovali u različitim aktivnostima, podijeljenima u tri faze, kako bi se u interaktivnom okruženju educirali o opasnostima internetskog svijeta.

U uvodnoj fazi radionice učenici su se upoznali s osnovnim pojmovima vezanim uz digitalnu sigurnost, kao što su privatnost i povjerenje u online svijetu. Pomoću mentimetra su postavljeni ključni izazovi koji su ih motivirali na razmišljanje o sigurnosti u digitalnim odnosima i važnosti odgovornog ponašanja na internetu.

Zatim je uslijedila interaktivna prezentacija i diskusija. U ovom dijelu radionice učenici su putem mentimetra aktivno odgovarali na pitanja i analizirali rizike sextinga i sextortiona. Kroz praktične primjere i digitalne alate, učili su razliku između tradicionalnih i digitalnih odnosa. Kroz analizu stvarnih slučajeva, učenici su imali priliku raspravljati o zaštiti privatnosti, kao i načinima na koje se može prevenirati digitalna zloupotreba. Ovaj dio radionice omogućio je učenicima da na praktičan način prepoznaju rizike u digitalnim odnosima, kao i mehanizme za zaštitu. Neki razredi pratili su online konferenciju i sudjelovali u izradi infografika, video uradaka i prezentacija, što je dodatno potaknulo njihovu kreativnost.

Na kraju radionice održana je grupna rasprava o zaštiti na internetu, uz predstavljanje alata kao što je Take It Down, koji omogućuje prijavu neprimjerenih sadržaja. Učenici su ispunili evaluacijski upitnik, koji je pomogao u procjeni stečenog znanja, dok su svi sudjelovali u online kvizu. Rezultati Mentimetra ukazali su na to da su učenici razumjeli opasnosti povezane s dijeljenjem intimnog sadržaja, ali da im još uvijek nedostaju konkretni alati za zaštitu u digitalnom svijetu.

Učenici su bili vrlo angažirani i zainteresirani za temu. Posebno su ih zabrinuli rizici povezani sa zloupotrebom privatnih sadržaja, no mnogi su istaknuli da im nedostaju konkretne informacije o tome kako se zaštititi. Anonimni odgovori putem Mentimetra omogućili su učenicima da slobodno podijele svoje stavove i iskustva, a većina je izrazila želju za dodatnim edukacijama o digitalnoj sigurnosti.

Interaktivne metode, poput digitalnih anketa i diskusija, bile su vrlo dobro prihvaćene. Međutim, neki učenici smatraju da bi konkretni primjeri iz stvarnog života dodatno poboljšali razumijevanje problema, a neki su željeli čuti više o iskustvima svojih vršnjaka. Također, nekima bi pomoglo kada bi radionice imale više vremena za dubinsku analizu i individualnu diskusiju.

Sljedeći put bismo produžili trajanje radionice kako bi se omogućilo dublje razmatranje svih aspekata sextinga, sextortiona i digitalne sigurnosti. Uvrstili bismo više stvarnih primjera i studija slučaja, kako bi učenici lakše povezali teoriju s praksom i razumjeli posljedice svojih online aktivnosti. Također bismo osigurali više vremena za individualne razgovore, kako bi učenici mogli slobodnije dijeliti svoja iskustva i stavove. Bilo bi korisno pozvati vršnjačke edukatore, koji bi svojim vršnjacima približili temu na način koji im je bliži i razumljiviji.

Preporučujem korištenje kreativnih aktivnosti, poput izrade infografika, video materijala i prezentacija, kako bi se tema približila učenicima. Ovo je korisno jer učenici lakše usvajaju informacije kada su angažirani na kreativnim zadacima. Također bih savjetovao korištenje digitalnih alata poput Mentimetra, koji omogućuju anonimno prikupljanje mišljenja i poticanje diskusije, stvarajući otvorenu atmosferu. Preporučujem angažiranje stručnjaka za sigurnost na internetu koji bi mogli pružiti dodatne informacije i odgovore na specifična pitanja učenika. Osim toga, važno je kontinuirano educirati učenike o sigurnosti na internetu, ne samo jednom godišnje, već kroz redovite radionice i edukacije.

Za edukaciju učenika koristili smo online konferencije i interaktivne materijale koji su im pomogli bolje razumjeti digitalne prijetnje i sigurnosne mjere. Mentimeter je bio ključan alat za prikupljanje anonimnih odgovora i praćenje stavova učenika tijekom radionice. Također smo koristili resurse poput Take It Down, koji učenicima omogućuju prijavu neprimjerenih sadržaja na internetu. Kroz izradu infografika, digitalnih uradaka i prezentacija, učenici su aktivno sudjelovali u procesu učenja i kreativno prikazivali svoja znanja.

Radionica Ljubav ili ne? pokazala je da su učenici svjesni digitalnih rizika, ali im je potrebna dodatna podrška i konkretni alati za zaštitu na internetu. Najvažniji zaključak jest da je prevencija ključ u borbi protiv sextinga i sextortiona, te da nastavnici i stručnjaci trebaju nastaviti s edukacijom kroz praktične primjere, interaktivne metode i otvorene diskusije. Samo na taj način mladi mogu steći vještine potrebne za sigurno kretanje u digitalnom svijetu.

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik

Climate Action Project 2024./2025.- Sinj za klimatske promjene

Climate Action Project 2024 – Sinj za klimatsku budućnost

Učenici ekonomskog usmjerenja naše škole i ove godine sudjeluju u globalnom projektu Climate Action Project 2024, koji vodi neprofitna organizacija Take Action Global (TAG). Kroz šest tjedana aktivnosti učenici istražuju klimatske promjene, razvijaju rješenja i djeluju kao mladi klimatski aktivisti, povezujući teoriju s praksom i razvijajući stručne vještine potrebne za buduće tržište rada.

Projekt traje šest tjedana, a započeo je 30. rujna 2024. godine i okuplja više od 5 milijuna učenika iz 172 zemlje svijeta, s ciljem zajedničkog djelovanja u borbi protiv klimatskih promjena. Učenici kroz nastavu ekonomskih predmeta poput Društveno odgovornog poslovanja, Statistike, Vježbeničke tvrtke povezuju nastavni sadržaj s izazovima stvarnog svijeta. Koristeći stvarne podatke, grafikone i primjere s projektne stranice (climateactionproject.org), učenici lakše razumiju kompleksne teme te ih primjenjuju u svakodnevnom životu i školskim zadacima.

Projekt vodi nastavnica Nada Ratković, a sudjelovanje donosi i priznanja poput certifikata, znački i pristupa aplikaciji EarthProject, koja učenicima omogućuje praćenje vlastitog doprinosa zaštiti okoliša.

Jedna od ključnih aktivnosti projekta bila je sudjelovanje na Climate Action Day, globalnom mrežnom događaju koji je održan 7. studenoga. Na njemu su sudjelovale brojne svjetski poznate osobe poput glumice Whoopi Goldberg, princeze Esmeralde iz Belgije, te dr. Jane Goodall, a učenici su imali priliku sudjelovati i u interaktivnim susretima sa školama iz drugih zemalja.

Učenici su kroz projekt razvijali kritičko mišljenje, komunikacijske vještine i ekološku svijest, a iskustva poput onog učenice Franke, koja ističe važnost usporedbe životnih uvjeta sa školom iz Južne Afrike, dodatno jačaju zahvalnost i motivaciju učenika za daljnje djelovanje.

Sudjelovanje u ovom projektu je i korak prema novim međunarodnim suradnjama, projektima, usmjerenim na digitalnu inovaciju i obrazovanje za održivi razvoj.

Kroz projekte poput ovoga, učenici pokazuju kako mladi mogu biti pokretači pozitivnih promjena, koristeći znanje i suradnju kao alat za stvaranje bolje budućnosti za naš planet.

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik

Statističko natjecanje 2024./2025.

Webinar u povodu početka prijava za Statističko natjecanje u školskoj godini 2024./2025

U susretu početka osme sezone Statističkog natjecanja u školskoj godini 2024./2025, DZS-u je odlučilo organizirati webinar na kojem će predstaviti novu sezonu natjecanja, podsjetiti na pravila, i ono možda najbitnije, na webinaru će svoja iskustva podijeliti nagrađivane mentorice, a na kriterije vrednovanja će se osvrnuti dosadašnji članovi žirija, što će vam sve, zasigurno, biti vrijedne informacije.

U nastavku pronađite linkove za spajanje:

Webinar 20.11.2024., 9:30-10:30   Join the meeting now Webinar 27.11.2024., 15:00-16:00   Join the meeting now

Otvorene prijave na Statističko natjecanje 2024./2025.

Prijave za novu sezonu Statističkog natjecanja u školskoj godini 2024./2025. i službeno su otvorene 20. studenoga 2024.

Sve relevantne informacije, kao i poveznicu na obrazac za prijavu vaših ekipa možete pronaći na službenoj web stranici natjecanja: https://natjecanje.dzs.hr/

Prije prijave vaše ekipe obavezni ste ispuniti privolu za mentora jer bez tog koraka ne možete pristupiti daljnjoj registraciji. Molim vas da svakako obratite pažnju na to da unesete baš vašu e-mail adresu, to nam je jako bitno radi daljnje komunikacije u svim etapama natjecanja.

Krajnji rok za pijavu na natjecanje je 20. prosinca 2024.

Također, za sve koji nisu bili u mogućnosti priključiti se prvom webinaru, podsjećamo da je u planu još jedan termin, 27. studenoga 2024. u 15 sati, bilo bi nam drago da se odazovete u što većem broju.

Webinar 27.11.2024., 15:00-16:00   Join the meeting now

Prijave za Statističko natjecanje u školskoj godini 2024./2025. otvorene do petka, 20. prosinca 2024.

Svoje ekipe možete prijaviti putem sljedeće poveznice: https://natjecanje.dzs.hr/

Privole za učenike ne trebate dostaviti odmah već to možete učiniti sve do kraja održavanja prvoga kruga natjecanja, točnije do 22. siječnja 2025.

Prvi krug natjecanja započinje 8. siječnja 2025. u 11 sati.

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik

Obilježavanje 18.TCU 2025 “Digitalni asistent za obrazovanje budućnosti”

https://www.cjelozivotno-ucenje.hr/digitalni-asistent-za-obrazovanje-buducnosti

U okviru 18. Tjedna cjeloživotnog učenja održano je online predavanje pod nazivom „Digitalni asistent za obrazovanje budućnosti“, koje je privuklo brojne sudionike zainteresirane za primjenu digitalne tehnologije u obrazovanju. Predavanje su održale nastavnice Nada Ratković iz Srednje strukovne škole bana Josipa Jelačića Sinj i Suzana Mikulić iz Ekonomske i upravne škole Split.

Cilj predavanja bio je upoznati sudionike s mogućnostima korištenja digitalnih asistenata, poput Snatchbota, u procesu cjeloživotnog učenja. Kroz teorijski pregled i praktične primjere, sudionici su imali priliku:

  • razumjeti ulogu umjetne inteligencije u modernom obrazovanju i načine na koje digitalni asistenti mijenjaju pristup usvajanju znanja i vještina,
  • istražiti funkcionalnosti Snatchbota, uključujući automatizaciju učenja, prilagodbu sadržaja te personalizirani pristup znanju,
  • primijeniti stečena znanja u praksi, kreiranjem vlastitog digitalnog asistenta koji se može koristiti za osobni i profesionalni razvoj,
  • biti inspirirani za inovativan pristup učenju, s fokusom na korištenje tehnologije za kontinuirano usavršavanje i odgovor na profesionalne izazove.

Predavanje je održano online, a bilo je otvorenog tipa, čime je omogućena široka dostupnost i sudjelovanje iz različitih obrazovnih i profesionalnih sektora.

Sudionici su izrazili zadovoljstvo korisnošću i primjenjivošću sadržaja, ističući kako su stekli konkretna znanja koja mogu odmah koristiti u svojoj praksi.

Digitalni asistenti, poput Snatchbota, još jednom su potvrđeni kao vrijedni alati za personalizirano učenje i osnaživanje pojedinaca u suvremenom digitalnom okruženju.

Poveznica:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NmM3ZGNiZTQtNWU1YS00ZjE3LWE0YWEtNTkzMzM4Y2E3ZGNi%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229b5af216-c634-4b80-ab02-0c9a3d029091%22%2c%22Oid%22%3a%2226aab8ca-371f-4021-88e8-3d24a3310467%22%7d

Sudionici/Predavači:
Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića Sinj:, Nada Ratković, mag. oec,

Ekonomska i upravna škola Split, Suzana Mikulić, dipl.oec

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik

Obilježavanje 18.TCU 2025 “Strukovno znanje i osposobljavanje za bolji život” – predavanja i okrugli stol

Pod pokroviteljstvom Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih obilježavanje Tjedna cjeloživotnog učenja provodi se od 2. do 10. prosinca 2024. godine.

Tjedan cjeloživotnog učenja nacionalna obrazovna kampanja, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja. Radi se o UNESCO-ovoj inicijativi koja je pokrenuta 1999. godine, a svake godine obilježava se u brojnim zemljama na svim kontinentima kako bi se senzibilizirala javnost za cjeloživotno učenje, promicala kultura učenja te potaknula osobna motivacija.

Naša škola svake godine sudjeluje u obilježavanju ovog tjedna na različite načine, bilo sajmovima, organiziranjem predavanja ili prezentacija učenika. Ove godine na inicijativu nastavnice ekonomske grupe predmeta Davorke Demo, prof. izvrsni savjetnik, prihvatili smo poziv za održavanje predavanja na međužupanijskoj razini i okrugli stol pod nazivom “Strukovno znanje i osposobljavanje za bolji život” a koje se održalo prema prijavi na stranicama TCU 3. prosinca 2024. godine od 15:00 do 20:00 sati u Biogradu na Moru (online putem Teams platforme).

https://www.cjelozivotno-ucenje.hr/strukovno-znanje-i-osposobljavanje-za-bolji-zivot-predavanja-i-okrugli-stol

Predavanja su bila:

“Kurikularni pristup strukovnom obrazovanju”, Jasenka Rašetina, dipl. oec (Komercijalno-trgovačka škola, Split);

“Suradnja nastavnika u projektnoj/problemskoj nastavi”, Anita Grbić, mag. oec  (Ekonomska i trgovačka škola, Dubrovnik);

“Prednosti korištenja chatbotova u strukovnom obrazovanju”, Suzana Mikulić, dipl. oec  (Ekonomska i upravna škola, Split) i Nada Ratković, mag. oec (Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića, Sinj);

“Erasmus+ i projekti međužupanijske suradnje škola u strukovnom obrazovanju”, Anita Kocman, dipl. oec (Ekonomsko-birotehnička i trgovačka škola, Zadar);

“Inovativne metode poučavanja strukovnih predmeta”, dr.sc. Kristina Vukošić, dipl. oec  (Ekonomska škola, Šibenik);

“Digitalni alati u strukovnom obrazovanju”, Kornelija Peraić, dipl. oec i Davorka Demo, dipl. oec  (Srednja škola Biograd na Moru, Biograd na Moru).

Nakon predavanja nastavnice su održale okrugli stol. Raspravljale su koliko smo spremni za modularnu nastavu, te sa kakvim ćemo se sve izazovima susretati pri njenom provođenju.

Zaključak je na kraju bio da svi u većoj ili manjoj mjeri koriste suvremene metode poučavanja, kojima je učenik u fokusu poučavanja, što je i cilj, te da je većina koristila projektnu i istraživačku nastavu u svom radu samostalno ili u suradnji s nekoliko kolega/ica, a takvi projekti i istraživanja će biti dio modularne nastave prema kojoj idemo. Zbog toga mislimo, da osim ponekog izazova u komunikaciji s kolegama i kolegicama iz predmeta koji kao takvi nestaju i postaju dio strukovnih kurikula, zapravo ne bi trebali imati većih problema. Najveći izazov će biti ravnateljima i satničarima, koji trebaju zaduženja nastavnika za pojedine ishode ili module uklopiti u raspored, a posebno će to doći do izražaja u polivalentnim školama sa više obrazovnih programa i područja.

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik

Global Entrepreneurship Week (GEW) 2024

Naša škola sudjeluje u Globalnom tjednu poduzetništva 2024.!

Ponosno objavljujemo da smo i ove godine prijavili naš događaj u sklopu Globalnog tjedna poduzetništva (GEW) – svjetske inicijative koja slavi i potiče poduzetništvo u svakoj zajednici. Cilj našeg događanja je motivirati mlade da razmišljaju poduzetnički, razvijaju svoje ideje i stječu znanja potrebna za budućnost. Učenici će kroz različite aktivnosti i projekte predstaviti svoje kreativne poslovne zamisli, uz naglasak na inovativnost, održivost i globalno tržište. Globalni tjedan poduzetništva okuplja preko 10 milijuna sudionika u više od 200 zemalja, a mi smo ponosni što smo dio ove inspirativne mreže!

Pridružite nam se i budite dio promjene – jer poduzetništvo je pokretač pozitivnih promjena u svijetu!

https://www.genglobal.org/croatia/news/gew-split

https://www.genglobal.org/croatia/competition-commercialists

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik

Državna nagrada „Imperial“


Na Svjetski dan djece, u Hotelu „Hilton Imperial“ u Dubrovniku, održana je svečana dodjela prestižne državne nagrade „Imperial“, koja se dodjeljuje učenicima Republike Hrvatske za iznimno humanitarno djelovanje i nesebičan doprinos zajednici. Ove godine, među laureatima, našla se Ana Čovo, učenica četvrtog razreda, smjer ekonomistica Srednje strukovne škole bana Josipa Jelačića iz Sinja, koja je postala prva dobitnica iz Sinja i Splitsko-dalmatinske županije, čime je stekla iznimnu čast i priznanje.Ana je svojim dugogodišnjim angažmanom u volonterskim i humanitarnim projektima dala nemjerljiv doprinos školi i zajednici.


Nagrada „Imperial“, ustanovljena 2021. godine, nosi ime po dubrovačkoj tvrđavi Imperial, simbolu nepokorenosti i zajedništva, te se dodjeljuje u spomen na 402 nevine djece, civilnih žrtava Domovinskog rata.
Mentorica profesorica Nada Ratković, istaknula je da je Ana ponos škole, Sinja i Splitsko-dalmatinske županije, te primjer predanosti, humanosti i nesebičnosti. Ova nagrada potiče sve nas da činimo više za školu, i zajednicu.
Zahvaljujemo stručnom povjerenstvu na ovoj vrijednoj nagradi. Posebne zahvale upućujemo predsjednici Udruge hrvatskih civilnih stradalnika Domovinskog rata Dubrovačko-neretvanske županije, gospođi Mariji Lukšić, i utemeljitelju nagrade, poštovanom Denisu Paveli, univ. mag. medior publ.

Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića nastavit će pružati podršku svojim učenicima u njihovim nastojanjima da budu nositelji pozitivnih promjena i vrijednosti koje čine svijet boljim mjestom za život.

Objavili mediji:

https://www.ferata.hr/nagrada-imperial-ucenici-ani-covo-sss-bana-josipa-jelacica-sinj

https://www.dubrovnik.hr/vijesti/dodijeljena-priznanja-imperial-u-spomen-na-stradalu-djecu-18808

https://dubrovacki.slobodnadalmacija.hr/dubrovnik/zupanija/dubrovnik/sedmoro-ucenika-primilo-priznanja-imperial-spomen-na-402-poginule-djece-civilnih-zrtava-domovinskog-rata-1434674

https://dulist.hr/urucena-priznanja-imperial-ova-mladost-nas-je-putokaz-u-buducnost/918604

https://www.liberoportal.hr/vijesti/vijesti-libertas-televizije-i-ove-godine-na-meunarodni-dan-djece-dodijeljena-su-priznanja-imperial-djeci-humanitarcima-fotovideo

https://sportske.jutarnji.hr/sn/nogomet/reprezentacija/kustic-sudjelovao-na-svecanoj-dodjeli-priznanja-imperial-ova-nagrada-vazan-je-podsjetnik-na-bolnu-proslost-15524506

https://dubrovackidnevnik.net.hr/vijesti/grad/prica-iza-priznanja-imperial-denis-pavela-sve-je-pocelo-s-pricom-luke-luksica-koji-kao-i-druga-djeca-poginula-u-domovinskom-ratu-zivi-kroz-dobitnike

https://zupcica.com/index.php/kroz-zupaniju/item/9221-na-svecanosti-u-hotelu-hilton-imperial-ovogodisnjim-laureatima-urucena-drzavna-priznanja-imperial

Autor: Nada Ratković, prof. savjetnik

Skip to content